RSS

Tuesday, April 16, 2013

Mencari Akar (MAK)- Keluaran 1


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

1. Sekadar nak berkongsi penulisan peribadi saya dalam risalah terbaru yang diedarkan di UiTM.

2. Saya namakannya Mencari Akar (MAK). Nak tahu kenapa, kena baca la ya?

3. Saya mula menulis risalah (untuk edaran di UiTM Shah Alam) pada bulan Ramadhan lepas yang diberi nama Buletin Ramadhan Kita (BURAK). Untuk risalah BURAK ni, boleh rujuk entri yang lepas di sini.

4. Untuk download risalah MAK keluaran sulung ni pulak, sila rujuk pautan di sini.

5. Jazakumullahu khairan kaseera. 

Wallahuaklam. Wassalamualaikum wbt.

P/S: Jika ada kesulitan untuk download, sila maklumkan terus pada saya di jako_imp[at]yahoo.com, supaya saya boleh terus emel kepada saudara/ri. ;-)

0 comments:

Post a Comment

Followers

The Colours of Life

The Colours of Life
Picture taken on Syawal 1, 2009

THE BELOVED FAMILY-Hey, do the maths!

Dad: Mohd Hanaffi bin Hassin
Mom: Noorma bte Mamat

Siblings:

Mohd Ridzwan
Nurul Shuhada
Mohd Amirul Asyraf (blog owner)
Fatihah Sakinah
Nurul Ain Afifah
Ilyana Nazlin
Nur Amira Mawaddah
Mohd Aizat Aiman
Nur Anis
Mohd Amri Afiq