RSS

Thursday, November 22, 2012

Facebook Punca Masalah Rumah Tangga


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

1. Atas permintaan mak sedara, saya dapat menyiapkan powerpoint slides berkenaan isu Facebook sebagai punca keretakan rumah tangga. Alang-alang dah buat ni, eloklah rasanya saya kongsikan di sini slides tersebut untuk manfaat rakan-rakan semua, jika berminat.

2. Saya sediakan beberapa contoh slides di bawah untuk sekadar preview manalah tahu daripada situ ada yang berminat untuk membuat rujukan. Boleh muat turun dari link ini. Jika ada masalah teknikal tak dapat download, tolong maklumkan pada saya di emel jako_imp[at]yahoo.com, insya Allah saya emelkan secara peribadi kepada saudara/ri dalam bentuk attachment.

3. Untuk makluman sahabat semua, blog ini menyediakan banyak lagi perkara lain yang saya simpan di internet untuk dimuat turun oleh kalian secara percuma. Boleh tengok dengan melawat laman Freebies blog saya di sini.

Sekian sahaja. Mohon doakan subjek ketiga saya besok (Jumaat,23 November) untuk peperiksaan akhir. Moga Allah permudahkan saya melanjutkan pelajaran saya dalam perakaunan professional yakni ACCA kelak. Ameen.. =)







0 comments:

Post a Comment

Followers

The Colours of Life

The Colours of Life
Picture taken on Syawal 1, 2009

THE BELOVED FAMILY-Hey, do the maths!

Dad: Mohd Hanaffi bin Hassin
Mom: Noorma bte Mamat

Siblings:

Mohd Ridzwan
Nurul Shuhada
Mohd Amirul Asyraf (blog owner)
Fatihah Sakinah
Nurul Ain Afifah
Ilyana Nazlin
Nur Amira Mawaddah
Mohd Aizat Aiman
Nur Anis
Mohd Amri Afiq