RSS

Friday, March 2, 2012

Insya Allah (Vlog)


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Bersama Ustaz Zamri. Maaf, saya masih mencari masa terluang untuk menulis tentang Konvensyen Fiqh Ummah yang kami hadiri  baru-baru ini (hehe bunyi macam pergi sekali dengan Ustaz Zamri je, padahal ustaz pembentang kertas kerja hehe..) 
1. Alhamdulillah. Ini merupakan nukilan yang pertama saya untuk bulan Mac yang baru masuk hari ke-2 hari ini.

2. Tak ada apa sangat melainkan nak kongsikan satu vlog yang saya hasilkan semalam untuk manfaat kita semua.

3. Namun, saya amat-amat dan teramat sangat peringkat super saiya ke-15 punya kesangatan ingin syorkan kepada anda semua supaya dapat muat turun (download) satu slideshow yang bukan milik saya tapi saya ambil daripada internet untuk dikongsi bersama.

4. Ia sangat-sangat bermanfaat walaupun cukup ringkas dan padat dalam memberi penjelasan tentang Surah Al-Kahfi. Saya tak nak cakap banyak (tak bercakap pun sebenarnya, tulis je =P) tapi saudara/ri boleh rujuk lebih lanjut di entry saya yang lepas tentangnya di sini.

5. Semoga video di bawah bermanfaat dan amat saya harapkan anda semua doakan kesejahteraan dan keselamatan saya serta keluarga tersayang. Ameen ameen ameen..

Wallahuaklam wassalamualaikum wbt.


0 comments:

Post a Comment

Followers

The Colours of Life

The Colours of Life
Picture taken on Syawal 1, 2009

THE BELOVED FAMILY-Hey, do the maths!

Dad: Mohd Hanaffi bin Hassin
Mom: Noorma bte Mamat

Siblings:

Mohd Ridzwan
Nurul Shuhada
Mohd Amirul Asyraf (blog owner)
Fatihah Sakinah
Nurul Ain Afifah
Ilyana Nazlin
Nur Amira Mawaddah
Mohd Aizat Aiman
Nur Anis
Mohd Amri Afiq